Çağrı Merkezi Sektörü Call Center Zirvesi'nde Buluşuyor
Çağrı merkezi kurmak isteyen KOBİ’lerden, sektör profesyonellerine uzanan, geniş bir katılımcı profiline sahip olan Call Center Zirvesi, Nice Medya tarafından 9-10 Mayıs 2012 tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek.
Call Center Zirvesi, yıllardır bu sektörde faaliyet gösteren kişi ve kurumların, dünya ölçeğinde ödüllendirilmiş profesyonellikleri seviyesinde bilgi alışverişinin yanı sıra, çağrı merkezinin önemini kavramış ve kurmak isteyen KOBİ temsilcilerinin ihtiyaç duyduğu tüm temel bilgilere de ulaşabilecekleri çeşitlilikte, A’dan Z’ye tüm çağrı merkezi ilgililerine hitap eden oturumlardan oluşuyor.
2 gün süren etkinlikte oturumların yanı sıra farklı formatta etkinliklerle de çağrı merkezi sektörünün yenilikçi ve yaratıcı yönleri ortaya konacak.
Workshop
Türkiye çağrı merkezleri için bir ilk olan Call Center Zirvesi, bünyesinde pek çok başka ilki de barındırıyor. Bunlardan biri olan workshop format çağrı merkezi dünyasını ilgilileri buluşturmak içib önemli bir aktivite.
Aktif Mola
Oturum aralarının keyifli dakikalar haline gelmesini sağlayacak aktiviteler Aktif Mola konsepti içinde Call Center Zirvesi’nde yer alıyor.
Aktif Mola’da imza saati, pasta show, enstalasyon gösterileri ile izleyiciler aynı zamanda çağrı merkezi dünyasının yaratıcı ve yenilikçi yüzünü keşfedebilecek.
Info Lounge
Haliç Kongre Merkezi’nin fuaye alanında kurulacak olan Info Lounge’ta yer alan çağrı merkezleri, çağrı merkezi olan kurumsal firmalar ve tedarikçileri, Call center Zirvesi’nin tüm ziyaretçi ve katılımcılarına hizmet ve ürünlerinizi aktarabilecek.
4. BÇM Zirvesi ile Ortak Sinerji
Banka çağrı merkezlerinin hem düzenleyicisi hem de katılımcısı olduğu ve Nice Medya ile ortak çalışma olarak hazırlanan, artık gelenekselleşmiş BÇM (Banka Çağrı Merkezleri ) Zirvesi’nin 4.sü de Call Center Zirvesi ile eşzamanlı olarak gerçekleşiyor.
Banka çağrı merkezlerinin, her kademeden yöneticilerinin kendilerine özel toplantılarda bir masa etrafında buluştuğu ve sınırsız bir paylaşım ortamı sağlaması ile dünyada bir başka örneği olmayan BÇM ZİRVESİ, geçtiğimiz yıl, 18 bankadan toplam 175 yöneticiye evsahipliği yapmıştı.
Bu yıl 10 Mayıs tarihinde gerçekleşecek olan 4. BÇM Zirvesi’nin Call Center Zirvesi ile eşzamanlı gerçekleşmesi, sektörün öncü kurumları olan Bankalarla ortak bir sinerji yakalamasına imkan verecek.
Hazırlayan: Maria Yirmi
HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.