Rahmi Koç Müzesi’nde düzenlenen törene Reklam Verenler Derneği (RVD) Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura, sektör çalışanları ve çok sayıda davetli katıldı. 70 ajanstan toplam 433 başvurunun yapıldığı yarışmada, stratejiden yaratıcı çalışma ve uygulamaya, medya planlamasından entegrasyona, verimlilikten yatırımın geri dönüşüne kadar tüm iletişim katmanları ele alındı. Yarışmada Sesli Harfler ve Procter & Gamble çalışması “Bebeğimle Büyüyorum”, yılın kampanyası seçildi. Yarışmacılara ödüllerini Reklam Verenler Derneği (RVD) Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura verdi.
Ödül töreninden önce kısa bir konuşma yapan Ahmet Pura, yarışmadan önce reklam hazırlayanların projelerini değerlendiren jüri üyelerinin birçok proje incelediklerini ancak bunlardan 433 tanesini kendisinin çok beğendiğini söyledi. Mixx Awards 2012’nin Altın Mixx kazananları, yarışmanın uluslararası ayağı olan Mixx Europe’a katılmaya hak kazacak.